070 205 430

Za naročila in dodatne informacije smo vam na voljo od ponedeljka do petka od 9. do 16. ure ali v soboto od 9. do 13. ure.

Pogoji Poslovanja

Splošni pogoji (veljajo od 01.07.2021)

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine "jemdomace.si" so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04; z vsemi spremembami in dopolnitvami), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list RS, št. 53/07; z vsemi spremembami in dopolnitvami) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (Uradni list RS, št. 96/09; z vsemi spremembami in dopolnitvami ) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine  "jemdomace.si", pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

 

Upravitelj spletne trgovine:

RAZVOJNO INFORMACIJSKI CENTER SLOVENSKA BISTRICA

Trg svobode 5

2310 SLOVENSKA BISTRICA

Davčna št./ID za DDV: SI72326018

Matična št.: 1510045000

Davčni zavezanec: da

IBAN: SI56 0131 3603 0215 368 (BANKA SLOVENIJE LJUBLJANA)

tel. št: 02 843-02-46

email: info@ric-sb.si

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku/kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, jasno in nedvoumno določene cene, način plačila in dostave, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Registracija uporabnika

Za uporabo spletne trgovine je potrebno opraviti registracijo uporabnika. Za registracijo fizičnih oseb so obvezna polja:

-        ime

-        priimek

-        elektronski naslov

-        telefonska številka

-        geslo/ ponovi geslo


Z registracijo se lahko uporabnik naroči na e-novice. Za registracijo pravnih oseb se dodatno izpolni polje za ID podjetja in ime organizacije.

 

Po opravljeni registraciji se uporabniku pošlje na posredovan elektronski naslov potrdilo, da je račun ustvarjen. Nato se lahko uporabnik s svojim elektronskim naslovom ter geslom prijavi na spletni trgovini. Uporabnik jamči, da so podatki v uporabniškem računu pravi in točni. Vse spremembe podatkov v uporabniškem računu je uporabnik dolžan dopolniti oziroma popraviti sam in sicer v registrskem portalu spletne tržnice. 

Spletna trgovina si pridržuje pravico preveriti vsakega uporabnika ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko, navedeno v uporabniškem računu uporabnika.
 

Varnost osebnih podatkov

Uporabnik se strinja, da spletna trgovina zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu uporabnika. Spletna trgovina se zavezuje, da bo z osebnimi podatki uporabnika rokovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07; z vsemi spremembami in dopolnitvami) ter jih bo uporabljala in obdelovala izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v spletno trgovino.


Postopek nakupa

Nakup blaga na spletu je mogoč za registrirane uporabnike in za občasne uporabnike (goste). Registrirani uporabniki za prijavo vnesejo geslo in elektronski naslov, s katerim so se v sistem registrirali. Imajo možnost vpogleda v njihova dosedanja naročila. Uporabniki, ki na spletno blagajno vstopijo kot gosti, morajo ob vsakem nakupu vnesti svoje podatke.

  

a.) Postopek spletnega nakupa:

 

Po uspešno opravljeni registraciji lahko uporabnik naroči izdelke na naslednji način:

 

-        izbere artikle, ki si jih želi, jih doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«;

-        iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle iz košarice z gumbom »Odstrani «;

-        med celotnim nakupom lahko uporabnik s klikom na "košarico" (desno zgoraj), spremlja izbrane artikle  v košarici vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko tudi odstrani s klikom "Odstrani";

-        ko zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »Na blagajno«;

-        pred dokončno oddajo naročila uporabnik določi:

o   NASLOV DOSTAVE, ki je lahko njegov registriran naslov ali kateri drug naslov

o   IME IN PRIIMEK naročnika

o   TELEFONSKO ŠTEVILKO in EMAIL naslov naročnika

o   NAČIN DOSTAVE, kjer lahko uporabnik, glede na željeni kraj dostave, izbere plačljivo dostavo na dom,  brezplačni prevzem na naslov upravitelja ali pošiljanje po pošti.. Pod opombe lahko uporabnik navede dodatne zahteve oziroma podatke v zvezi z dostavo, ki jih bo upravitelj po svojih možnostih upošteval

o   NAČIN  PLAČILA, ki se lahko izvede ob spletnem nakupu ali po povzetju

-        Preden uporabnik odda naročilo (gumb Potrdite naročilo), prebere in se strinja s Pogoji poslovanja ter to označi s klikom v polje »Prebral sem in se strinjam s Pogoji poslovanja«;;

-         pred dokončnim potrdilom naročila, se uporabniku izpiše specificiran račun naročenih izdelkov, kjer je razvidna  cena posameznega artikla, DDV in stroški dostave (v kolikor se dostava opravi);

-        pred oddajo naročila uporabnik pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo;

-        po končanem naročilu se uporabniku na registriran elektronski naslov pošlje potrdilo o izvedenem naročilu. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''

 

Uporabnik odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Ob dostavi se uporabniku tudi izroči račun za opravljen nakup.


b.  Uporabniški račun:

 

Registriran uporabnik lahko v rubriki "Moji računi" spreminja osebne registracijske podatke ter spremlja podatke opravljenih naročil ter drugih aktivnosti, ki mu jih portal omogoča.

 

c.  Pregled dosedanjih nakupov


Registriran uporabnik lahko v okviru registracije spremlja zgodovino svojih naročil v rubriki "Pregled zgodovine naročil". Tam lahko pregleda datum naročila, datum dostave in vsebino naročila.

Kode za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini Jemdomace.si. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Uporaba kode za popust:

-        Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

-        Na zaključku blagajne v okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.

-        Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

-        Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

Vrednostni boni Jemdomace.si

-         Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga spletna tržnica Jemdomace.si proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (spletna tržnica Jemdomace.si) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne tržnice Jemdomace.si.

-         Vrednostni bon je moč kupiti v spletni tržnici Jemdomace.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@jemdomace.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

-         Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.

-         Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ''darilna kartica'' vpišite kodo darilne kartice in kliknite ''uporabi darilno kartico''. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.

 

Plačilo in prevzem blaga

Plačilo naročenega blaga se lahko izvede med naslednjimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico ali Paypal plačilo. Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi. Ne glede na obliko plačila, se uporabniku ob izročitvi blaga izroči račun za opravljen nakup.

 

Osebni prevzem izdelkov

Naročilo lahko uporabnik prevzame v prostorih skladišča spletne tržnice Jemdomace.si na naslovu Kolodvorska ulica 1, Slovenska Bistrica. Za takšno obliko prevzema se uporabnik odloči ob samem spletnem naročanju, kjer način dostave (v tem primeru osebni prevzem) sam določi. Na prevzemnem mestu je možno plačilo z gotovino ali s predhodnim plačilom. Prevzem naročenega blaga je možen vsak petek od 9.30 do 15.00 ure ali po predhodnem dogovoru.

 

Dostava izdelkov na dom

Upravitelj spletne tržnice zagotavlja dostavo naročenega blaga na naslov, ki ga uporabnik ob naročilu posreduje. Dostava se izvrši na naslov registriranega uporabnika oziroma na drug željen naslov, ki ga uporabnik ob samem naročilu lahko navede v rubriki "Naslov plačnika", " Uporabil bi nov naslov". Ob tem mora uporabnik upoštevati razpoložljivo področje dostave, določeno v splošnih pogojih. Tedenska dostava in čas dostave sta določeni  v splošnih pogojih.

 

Kot prevzemni čas se šteje trenutek, ko se izdelki oz. naročeno blago izroči uporabniku na dogovorjenem prevzemnem mestu, s čimer preide vsa odgovornost za izdelke na uporabnika. Ponudnik bo vse prevzemne dokumente s podatki, ki vključujejo tudi račun, priložil izdelkom.

Dostava izdelkov poteka ob petkih, med 9.30 in 15.00.

  

Pošiljanje izdelkov po pošti

Za naročila z območij, kjer ni zagotovljene dostave z lastno dostavno službo, in v kolikor gre za naročilo izdelkov, ki jih je mogoče poslati po pošti (torej da se med transportom ne poškodujejo), se lahko po predhodnem dogovoru kupca z upravljavcem spletne tržnice naročeno pošlje tudi po pošti. V tem primeru stroške dostave krije kupec.

 

Ko upravitelj kupcu potrdi tovrsten način dostave, kupec v 4. koraku potrditve naročila na blagajni (Način dostave) izbere opcijo "Paket s pazljivejšim ravnanjem" glede na maso, kolikor bo tehtala pošiljka. Dostavo opravi pooblaščena dostavna služba. Strošek dostave se obračuna glede na maso paketa in ga krije kupec, ne glede na znesek naročila. Pri pošiljanju po pošti je edino možno plačilo po predhodnem nakazilu. Po prejetem plačilu s strani uporabnika bo paket odpremljen na naslov uporabnika v roku 3 delovnih dni, preko pooblaščene dostave službe.

 

Preklic naročil in reklamacija

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko svoje naročilo prekliče v roku 24 ur po oddaji. Preklic se opravi na portalu spletne tržnice v rubriki "Skrb za stranke". Uporabnik (tako registriran kot neregistriran) morata za veljaven preklic v celoti izpolniti predložen obrazec in pod razlogi vračila označiti "Preklic naročila". Upravitelj bo po prejemu zahtevka v najkrajšem možnem času naročilo preklical in v primeru že opravljenega plačila, uporabniku denar vrnil na njegov transakcijski račun.

 

V kolikor je naročilo izvedeno v roku manj kot 24 ur pred obdelavo naročil (obdelava za petkovo dostavo se opravi do srede do 12.00), se upoštevajo  preklici, ki dospejo najkasneje do 11. ure dopoldan v sredo.

 

REKLAMACIJA   

Reklamacija naročila je možna  v primeru  obstoja reklamacijskih razlogov, ki se nanašajo na napake pri:

-        vrsti naročenih izdelkov;

-        poškodbi naročenih izdelkov;

-        dostavi izdelkov.

 

Dostavljeno blago mora ustrezati naročilu in o morebitnih napakah mora kupec nemudoma obvestiti dostavljavca. V kolikor takojšen pregled naročila ni možen oziroma so napake naročila razvidne šele po prevzemu, mora kupec o obstoju reklamacijskih razlogov upravitelja spletne tržnice obvestiti v roku 24 ur po prevzemu naročila. Ta reklamacija se izvede po enakem postopku kot zgoraj opisan preklic naročila z razliko pri označitvi "Razlog vračila". Kasnejših reklamacij se ne upošteva. V primeru reklamacije mora uporabnik upravitelju zagotoviti prevzem izdelkov, ki omogočajo ugotovitev reklamacijskih razlogov.

 

Ob upravičeni reklamaciji  lahko uporabnik zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo blaga z novimi istovrstnimi izdelki, v kolikor je to upoštevaje razpoložljivosti izdelkov možno. Vračilo denarja se izvrši na posredovan transakcijski račun uporabnika. V primeru zamenjave izdelkov, se  ti vrnejo z  dostavo, kot je bila izvršena. Vračilo oziroma zamenjava blaga se izvrši v roku 8 dni od obvestila. Reklamacija in preklic naročila se vedno nanaša na celotno naročilo in v njem vse zajete izdelke.

 

Dostava

Naročila živil, oddana v spletni tržnici, dostavi upravitelj na uporabnikov registriran naslov oziroma drug izbran naslov, ki ga uporabnik navede ob naročilu. Dostava naročil se izvaja na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole (pri oddaji naročila se za to območje označi opcija "Občine Slovenska Bistrica, Poljčane, Makole").

 

Dostava naročil poteka vsak petek. Dostava ob točno določenem času je možna izključno po predhodnem dogovoru uporabnika. 

Naročilo za dostavo v petek je potrebno oddati najkasneje v sredo do 12.00 ure. V kolikor naročilo ni oddano v navedenem roku, se naročilo dostavi naslednji termin, torej naslednji petek.

Cena dostave na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole znaša  2,00 EUR (znesek naročila pod 50 EUR),  razen če je s promocijsko akcijo določeno drugače.

Pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR je dostava na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole brezplačna.

 

Naročilo se uporabniku dostavi na registriranem oziroma v postopku naročanja navedenem naslovu, ob zgoraj navedenem terminu dostave. V primeru, ko uporabnika ni na dogovorjenem naslovu, dostavljavec pokliče na telefonsko številko, ki jo je uporabnik navedel ob registraciji in se uporabnika počaka na naslovu največ pet minut. Če prevzem naročila kljub temu ni možen in je bila storitev predhodno plačana, se blago pusti na primernem mestu naslova dostave. Upravitelj pri tem za morebitno poslabšanje, uničenje ali krajo izdelkov ne odgovarja. V primeru plačila po povzetju in nemožne izročitve po tem odstavku, se naročilo vrne upravitelju. Ob večkratni neupravičeni odsotnosti uporabnika, si upravitelj pridržuje pravico njegovo spletno naročanje blokirati.

 

Ne glede na navedeno, si upravitelj pridržuje lastninsko pravico nad naročenimi izdelki, dokler ti niso v celoti plačani.


Razpoložljivost izdelkov

Zaradi narave izdelkov je razpoložljivost izdelkov lahko omejena, tako ponudnik ne more vedno zagotoviti izdelkov po pogojih, ki se ponujajo na spletni tržnici, pri čemer bo ponudba po najboljših zmožnostih sproti ažurirana. V posameznih primerih se lahko zgodi, da ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Ponudnik se zavezuje, da v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz. zamenjavo naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Pri naročenih količinah zelenjave lahko pride do manjših odstopanj zaradi velikosti zelenjadnic. Če bo uporabnik pri prvi dostavi prejel manj od naročene količine (npr. 1,9 kg namesto 2 kg), bo upravitelj  dal ustrezno več pri naslednjem naročilu (2,1 kg namesto 2 kg).

Upravitelj se bo trudil, da bo prišlo do čim manjšega odstopanja od naročene količine.

 

Cene in plačevanje naročenega blaga

Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisan DDV. Cene so enake tako za naročanje po telefonu kot po spletu.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

-        z gotovino ob prevzemu;

-        s plačilnim nalogom (po ponudbi/predračunu);

-        s spletnim nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu);

-        preko Paypal-a;

-        s kreditno kartico.

 

Ne glede na način plačila, se uporabniku ob izročitvi naročila priloži račun za opravljen nakup in storitev dostave. Za plačilo bančnih provizij ob spletnem plačilu kot tudi neposrednem plačilu na uradnih plačilnih mestih skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ponudnik ne odgovarja.



Nakupna pogodba

Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu distributerja ter na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Varnost

Upravitelj uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

  

Odstop ponudnika od naročila

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bomo uporabnika o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.


Ravnanje z blagom

V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano na najenostavnejši način.


Piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.


Zakaj so piškotki potrebni

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.


Katere podatke vsebuje spletno mesto?

Podjetje

Ime piškotka

Namen

Čas piškotka

RIC SLOVENSKA BISTRICA

PHPSESID

Identifikacija uporabnikove seje

Trajanje seje

RIC SLOVENSKA BISTRICA

language

Nastavitev jezika

30 dni

RIC SLOVENSKA BISTRICA

currency

Nastavitev valute

30 dni

RIC SLOVENSKA BISTRICA

CL_COOKIELAW

Uporaba piškotkov

365 dni

ShareThis

_stid, UID*,_uset

Deli z drugimi

Različno

Facebook Connect

-

Facebook  vtičnik

-

Google Analytics

_ut*

Statistika ogledov spletne strani

Različno

RIC SLOVENSKA BISTRICA

acopendivids

valuta EUR, jezik

Trajanje seje

RIC SLOVENSKA BISTRICA

acgroupswithpersist

nastavitev

Trajanje seje