Nastavitve piškotkov

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji (veljajo od 28. 04. 2017)

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine "jemdomace.si" so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine  "jemdomace.si", pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

 

Upravitelj spletne trgovine:
Popolno ime: RAZVOJNO INFORMACIJSKI CENTER SLOVENSKA BISTRICA

Kratko ime:    RIC SLOVENSKA BISTRICA

Naslov:          Trg svobode 5, 2310 SLOVENSKA BISTRICA

Davčna št./ID za DDV:         SI72326018

Matična:         1510045000

Davčni zavezanec: da

Zaporedna številka vpisa v Poslovni register Slovenije: 11083700

IBAN: SI56 0131 3603 0215 368 (BANKA SLOVENIJE LJUBLJANA)

tel. št: 02 8430246

email: info@ric-sb.si

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku/kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse jasno in nedvoumno določene cene, način plačila in dostave, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Registracija uporabnika
Za uporabo spletne trgovine je potrebno opraviti registracijo uporabnika. Za registracijo fizičnih oseb so obvezna polja:

- ime


- priimek

- elektronski naslov

- telefonska številka

- naslov

- mesto

- država

- regija
- geslo/ ponovi geslo


Za registracijo pravnih oseb se dodatno izpolni polje za ID podjetja in ime organizacije.

 

Po opravljeni registraciji se uporabniku pošlje na posredovan elektronski naslov potrdilo o prijavi, s pomočjo katerega uporabnik svoj uporabniški račun aktivira. Po potrditvi se lahko uporabnik s svojim elektronskim naslovom ter geslom prijavi na spletni trgovini. Uporabnik jamči, da so podatki v uporabniškem računu pravi in točni. Vse spremembe podatkov v uporabniškem računu je uporabnik dolžan dopolniti oziroma popraviti sam in sicer v registrskem portalu spletne tržnice. 

Spletna trgovina si pridržuje pravico preveriti vsakega uporabnika ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko, navedeno v uporabniškem računu uporabnika.
 

Varnost osebnih podatkov

Uporabnik se strinja, da spletna trgovina zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu uporabnika. Spletna trgovina se zavezuje, da bo z osebnimi podatki uporabnika rokovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih bo uporabljala in obdelovala izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v spletno trgovino.


Postopek nakupa

Nakup blaga na spletu je mogoč za registrirane uporabnike in za občasne uporabnike (goste). Registrirani uporabniki za prijavo vnesejo geslo in elektronski naslov, s katerim so se v sistem registrirali. Imajo možnost vpogleda v njihova dosedanja naročila. Uporabniki, ki na spletno blagajno vstopijo kot gosti, morajo ob vsakem nakupu vnesti podatke iz druge točke splošnih pogojev.

 

 

a.) Postopek spletnega nakupa:

 

Po uspešno opravljeni registraciji lahko uporabnik naroči izdelke na naslednji način:

 

-   izbere artikle, ki si jih želi, jih doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«;
-   iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle iz košarice z gumbom »Odstrani «
-   med celotnim nakupom lahko uporabnik s klikom na "košarico" (desno zgoraj), spremlja izbrane     

    artikle  v košarici vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko tudi odstrani s klikom "Odstrani".

-   ko zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »Na blagajno«;

-   pred dokončno oddajo naročila uporabnik določi:

            KRAJ DOSTAVE, ki je lahko njegov registriran naslov ali kateri drug naslov

            NAČIN DOSTAVE, kjer lahko uporabnik izbere plačljive dostave na dom ali                 

                                            brezplačnega prevzema na naslovu upravitelja. Pod opombe lahko                     

                                            uporabnik navede dodatne zahteve oziroma podatke v zvezi z dostavo, ki

                                            jih bo upravitelj po svojih možnostih upošteval.

             OBLIKA  PLAČILA, ki se lahko izvede ob spletnem nakupu ali po povzetju.

 

-  pred dokončnim potrdilom naročila, se uporabniku izpiše specificiran račun naročenih izdelkov, kjer    

   je razvidna  cena posameznega artikla, DDV in stroški dostave (v kolikor se dostava opravi)

  -pred oddajo naročila uporabnik pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi    

   naročilo.

   -po končanem naročilu se uporabniku na registriran elektronski naslov pošlje potrdilo o izvedenem  

   naročilu.

 

Uporabnik odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Ob dostavi se uporabniku tudi izroči račun za opravljen nakup.


b.  Uporabniški račun:

Registriran uporabnik lahko v rubriki "Moji računi" spreminja osebne registracijske podatke ter spremlja podatke opravljenih naročil ter drugih aktivnosti, ki mu jih portal omogoča.

 

c.  Pregled dosedanjih nakupov
Registriran uporabnik lahko v okviru registracije spremlja zgodovino svojih naročil v rubriki "Pregled zgodovine naročil". Tam lahko pregleda datum naročila, datum dostave in vsebino naročila.
 

Plačilo in prevzem blaga

Plačilo naročenega blaga se lahko izvede preko spleta, preko plačilnega naloga, neposredno ob prevzemu izdelka na naslovu uporabnika (po povzetju) ali ob osebnem prevzemu na naslovu upravitelja. Ne glede na obliko plačila, se uporabniku ob izročitvi blaga izroči račun za opravljen nakup.

 

Osebni prevzem izdelkov

Naročilo lahko uporabnik prevzame v prostorih Turistično informativnega centra (TIC) na naslovu Trg svobode 17, Slovenska Bistrica. Za takšno obliko prevzema se uporabnik odloči ob samem spletnem naročanju, kjer način dostave (v tem primeru osebni prevzem) sam določi. Prevzem naročenega blaga je možen vsak petek od 14.00 do 15.30 ure ali po predhodnem dogovoru.

 

Dostava izdelkov na dom

Upravitelj spletne tržnice zagotavlja dostavo naročenega blaga na naslov, ki ga uporabnik ob naročilu posreduje. Dostava se izvrši na naslov registriranega uporabnika oziroma na drug željen naslov, ki ga uporabnik ob samem naročilu lahko navede v rubriki "Naslov plačnika", " Uporabil bi nov naslov". Ob tem mora uporabnik upoštevati razpoložljivo področje dostave, določeno v splošnih pogojih. Tedenska dostava in čas dostave sta določeni  v splošnih pogojih.

 

Kot prevzemni čas se šteje trenutek, ko se izdelki oz. naročeno blago izroči uporabniku na dogovorjenem prevzemnem mestu, s čimer preide vsa odgovornost za izdelke na uporabnika. Ponudnik bo vse prevzemne dokumente s podatki, ki vključujejo tudi račun, priložil izdelkom.

 

Pošiljanje izdelkov po pošti

Za naročila z območij, kjer ni zagotovljene dostave z lastno dostavno službo, in v kolikor gre za naročilo izdelkov, ki jih je mogoče poslati po pošti (torej da se med transportom ne poškodujejo), se lahko po predhodnem dogovoru kupca z upravljavcem spletne tržnice naročeno pošlje tudi po pošti. V tem primeru stroške dostave krije kupec.

Ko upravitelj kupcu potrdi tovrsten način dostave, kupec v 4. koraku potrditve naročila na blagajni (Način dostave) izbere opcijo "Paket s pazljivejšim ravnanjem" glede na maso, kolikor bo tehtala pošiljka. Dostavo vrši Pošta Slovenije. Strošek dostave se obračuna glede na maso paketa in ga krije kupec, ne glede na znesek naročila. Pri pošiljanju po pošti je edino možno plačilo po predhodnem nakazilu. Po prejemu nakazila (tj. skupni znesek naročila in stroška dostave), upravitelj kupcu odpošlje paket.

 

Preklic naročil in reklamacija

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko svoje naročilo prekliče v roku 24 ur po oddaji. Preklic se opravi na portalu spletne tržnice v rubriki "Skrb za stranke". Uporabnik (tako registriran kot neregistriran) morata za veljaven preklic v celoti izpolniti predložen obrazec in pod razlogi vračila označiti "Preklic naročila". Upravitelj bo po prejemu zahtevka v najkrajšem možnem času naročilo preklical in v primeru že opravljenega plačila, uporabniku denar vrnil na njegov transakcijski račun.

 

V kolikor je naročilo bilo izvedeno v roku manj kot 24 ur pred obdelavo naročil (obdelava za petkovo dostavo se opravi v četrtek ob 9.00), se upoštevajo  preklici, ki dospejo najkasneje do 8. ure dopoldan v četrtek.

 

REKLAMACIJA   

Reklamacija naročila je možna  v primeru  obstoja reklamacijskih razlogov, ki se nanašajo na napake pri:

-vrsti naročenih izdelkov

-poškodbi  naročenih izdelkov

-dostavi izdelkov

 

Dostavljeno blago mora ustrezati naročilu in o morebitnih napakah nemudoma obvestiti dostavljavca. V kolikor takojšen pregled naročila ni možen oziroma so napake naročila razvidne šele po prevzemu, mora uporabnik o obstoju reklamacijskih razlogov upravitelja spletne tržnice obvestiti v roku 24 ur po prevzemu naročila. Ta reklamacija se izvede po enakem postopku kot zgoraj opisan preklic naročila z razliko pri označitvi "Razlog vračila". Kasnejših reklamacij se ne upošteva. V primeru reklamacije mora uporabnik upravitelju zagotoviti prevzem izdelkov, ki omogočajo ugotovitev reklamacijskih razlogov.

 

Ob upravičeni reklamaciji  lahko uporabnik zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo blaga z novimi istovrstnimi izdelki, v kolikor je to upoštevaje razpoložljivosti izdelkov možno. Vračilo denarja se izvrši na posredovan transakcijski račun uporabnika. V primeru zamenjave izdelkov, se  ti vrnejo z  dostavo, kot je bila izvršena. Vračilo oziroma zamenjava blaga se izvrši v roku 8 dni od obvestila. Reklamacija in preklic naročila se vedno nanaša na celotno naročilo in v njem vse zajete izdelke.

 

Dostava

Naročila živil, oddana v spletni tržnici, dostavi upravitelj na uporabnikov registriran naslov oziroma drug izbran naslov, ki ga uporabnik navede ob naročilu. Dostava naročil se izvaja na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole (pri oddaji naročila se za to območje označi opcija "Občine Slovenska Bistrica, Poljčane, Makole"), na območju Maribora (opcija "Maribor"), Slovenskih Konjic (opcija "Slovenske Konjice") ter Celja (opcija "Celje").

Pri naročilih v vrednosti nad 30,00 € je dostava na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole brezplačna. Na ostalih območjih se dostava obračuna ne glede na vrednost naročila.

Dostava izven navedenega območja je potencialno možna po predhodnem dogovoru pred samo oddajo naročila. Uporabnik v tem primeru kontaktira upravitelja spletne tržnice na info@jemdomace.si ali na tel. št. 070-205-430.

 

Dostava naročil poteka vsak petek popoldne. Dostava ob točno določenem času je možna izključno po predhodnem dogovoru uporabnika.

 

Naročilo za dostavo v petek je potrebno oddati najkasneje v četrtek do 12.00 ure. V kolikor naročilo ni oddano v navedenem roku, se naročilo dostavi naslednji termin, torej naslednji petek.

Cena dostave na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole znaša 1,00 € (znesek naročila pod 30 €), na območju Maribora in Slovenskih Konjic 4,00 € (ne glede na znesek naročila)  ter na območju Celja 5,00 € (ne glede na znesek naročila), razen če je s promocijsko akcijo določeno drugače.

Pri naročilih v vrednosti nad 30,00 € je dostava na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole brezplačna. Na ostalih območjih se dostava obračuna ne glede na vrednost naročila.

V kolikor kupec z območij Slovenske Konjice, Maribor in Celje sam ne izbere stroška dostave na njegovo območje, mu ga naknadno zaračuna upravljavec spletne tržnice.

 

Naročilo se uporabniku dostavi na registriranem oziroma v postopku naročanja navedenem naslovu, ob zgoraj navedenem terminu dostave. V primeru, ko uporabnika ni na dogovorjenem naslovu, dostavljavec pokliče na telefonsko številko, ki jo je uporabnik navedel ob registraciji in se uporabnika počaka na naslovu največ pet minut. Če prevzem naročila kljub temu ni možen in je bila storitev predhodno plačana, se blago pusti na primernem mestu naslova dostave. Upravitelj pri tem za morebitno poslabšanje, uničenje ali krajo izdelkov ne odgovarja. V primeru plačila po povzetju in nemožne izročitve po tem odstavku, se naročilo vrne upravitelju. Ob večkratni neupravičeni odsotnosti uporabnika, si upravitelj pridržuje pravico njegovo spletno naročanje blokirati.

 

Ne glede na navedeno, si upravitelj pridržuje lastninsko pravico nad naročenimi izdelki, dokler ti niso v celoti plačani.


Razpoložljivost izdelkov

Zaradi narave izdelkov je razpoložljivost izdelkov lahko omejena, tako ponudnik ne more vedno zagotoviti izdelkov po pogojih, ki se ponujajo na spletni tržnici, pri čemer bo ponudba po najboljših zmožnostih sproti ažurirana. V posameznih primerih se lahko zgodi, da ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Ponudnik se zavezuje, da v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz. zamenjavo naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.
Pri naročenih količinah zelenjave lahko pride do manjših odstopanj zaradi velikosti zelenjadnic. Če bo uporabnik pri prvi dostavi prejel manj od naročene količine (npr. 1,9 kg namesto 2 kg), bo upravitelj  dal ustrezno več pri naslednjem naročilu (2,1 kg namesto 2 kg).

Upravitelj se bo trudil, da bo prišlo do čim manjšega odstopanja od naročene količine.

 

Cene in plačevanje naročenega blaga

Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisan DDV. Cene so enake tako za naročanje po telefonu kot po spletu.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-   z gotovino ob prevzemu;

-   s plačilnim nalogom (po ponudbi/predračunu);
-   s spletnim nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi / predračunu)

Ne glede na način plačila, se uporabniku ob izročitvi naročila priloži račun za opravljen nakup in storitev dostave. Za plačilo bančnih provizij ob spletnem plačilu kot tudi neposrednem plačilu na uradnih plačilnih mestih skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ponudnik ne odgovarja.

Nakupna pogodba
Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu distributerja ter na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Varnost

Upravitelj uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

Odstop ponudnika od naročila

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bomo uporabnika o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.

 

 

Ravnanje z blagom
V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano na najenostavnejši način.

 

Piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.


Zakaj so piškotki potrebni

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije eposlovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.


Katere podatke vsebuje spletno mesto?

Podjetje Ime piškotka Namen Čas piškotka
RIC SLOVENSKA BISTRICA PHPSESID Identifikacija uporabnikove seje Trajanje seje
RIC SLOVENSKA BISTRICA language Nastavitev jezika 30 dni
RIC SLOVENSKA BISTRICA currency Nastavitev valute 30 dni
RIC SLOVENSKA BISTRICA CL_COOKIELAW Uporaba piškotkov 365 dni
ShareThis _stid, UID*,_uset Deli z drugimi Različno
Facebook Connect - Facebook  vtičnik -
Google Analytics _ut* Statistika ogledov spletne strani Različno
RIC SLOVENSKA BISTRICA acopendivids valuta EUR, jezik Trajanje seje
RIC SLOVENSKA BISTRICA acgroupswithpersist nastavitev Trajanje seje
paymethods

Za vsebino informacij je odgovoren Razvojno informacijski center Slovenska Bistrica.
Organ upravljanja Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2007-2013 je Ministrstvo za kmetijstvo in okolje.
Politika razvoja podeželja 2007-2013

© 2013 RIC Slovenska Bistrica     Izdelava spletnih strani Aliansa54