Pogoji Poslovanja
Splošni pogoji (veljajo od 01.07.2021)
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
"jemdomace.si" so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu
potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04; z vsemi spremembami in dopolnitvami),
Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list
RS, št. 53/07; z vsemi spremembami in dopolnitvami) in Zakonom o elektronskem
poslovanje na trgu (Uradni list RS, št. 96/09; z vsemi spremembami in
dopolnitvami ) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje
spletne trgovine "jemdomace.si", pravice uporabnika ter
poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.
Upravitelj spletne trgovine:
RAZVOJNO INFORMACIJSKI CENTER SLOVENSKA BISTRICA
Trg svobode 5
2310 SLOVENSKA
BISTRICA
Davčna št./ID za DDV: SI72326018
Matična št.: 1510045000
Davčni zavezanec: da
IBAN: SI56 0131 3603 0215 368 (BANKA SLOVENIJE
LJUBLJANA)
tel. št: 02 843-02-46
email: info@ric-sb.si
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku/kupcu vselej
zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove;
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, pogoje dostave izdelka ali
izvršitve storitve, jasno in nedvoumno določene cene, način plačila in dostave,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter pojasnjen
postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za
stike s kupci.
Registracija uporabnika
Za uporabo spletne trgovine je potrebno opraviti
registracijo uporabnika. Za registracijo fizičnih oseb so obvezna polja:
-
ime
-
priimek
-
elektronski naslov
-
telefonska številka
-
geslo/ ponovi geslo
Z registracijo se lahko uporabnik naroči na
e-novice. Za registracijo pravnih oseb
se dodatno izpolni polje za ID podjetja in ime organizacije.
Po opravljeni registraciji se uporabniku pošlje na
posredovan elektronski naslov potrdilo, da je račun ustvarjen. Nato se lahko
uporabnik s svojim elektronskim naslovom ter geslom prijavi na spletni
trgovini. Uporabnik jamči, da so podatki v uporabniškem računu pravi in točni.
Vse spremembe podatkov v uporabniškem računu je uporabnik dolžan dopolniti
oziroma popraviti sam in sicer v registrskem portalu spletne tržnice.
Spletna trgovina si pridržuje pravico preveriti
vsakega uporabnika ob njegovem prvem oddanem naročilu, in sicer s klicem na
telefonsko številko, navedeno v uporabniškem računu uporabnika.
Varnost osebnih podatkov
Uporabnik se strinja, da spletna trgovina zbira,
uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu uporabnika. Spletna
trgovina se zavezuje, da bo z osebnimi podatki uporabnika rokovala v skladu z
Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07; z
vsemi spremembami in dopolnitvami) ter jih bo uporabljala in obdelovala
izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v spletno
trgovino.
Postopek nakupa
Nakup blaga na spletu je mogoč za registrirane
uporabnike in za občasne uporabnike (goste). Registrirani uporabniki za prijavo
vnesejo geslo in elektronski naslov, s katerim so se v sistem registrirali.
Imajo možnost vpogleda v njihova dosedanja naročila. Uporabniki, ki na spletno
blagajno vstopijo kot gosti, morajo ob vsakem nakupu vnesti svoje podatke.
a.) Postopek spletnega
nakupa:
Po uspešno opravljeni registraciji lahko uporabnik
naroči izdelke na naslednji način:
-
izbere artikle, ki si jih
želi, jih doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«;
-
iz košarice lahko kadarkoli odstrani
izbrane artikle iz košarice z gumbom »Odstrani «;
-
med celotnim nakupom lahko
uporabnik s klikom na "košarico" (desno zgoraj), spremlja izbrane
artikle v košarici vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko tudi
odstrani s klikom "Odstrani";
-
ko zaključi z zbiranjem
artiklov, klikne na gumb »Na blagajno«;
-
pred dokončno oddajo naročila
uporabnik določi:
o
NASLOV DOSTAVE, ki je lahko
njegov registriran naslov ali kateri drug naslov
o
IME IN PRIIMEK naročnika
o
TELEFONSKO ŠTEVILKO in EMAIL
naslov naročnika
o
NAČIN DOSTAVE, kjer lahko
uporabnik, glede na željeni kraj dostave, izbere plačljivo dostavo na dom, brezplačni
prevzem na naslov upravitelja ali pošiljanje po pošti.. Pod opombe
lahko uporabnik navede dodatne zahteve oziroma podatke v zvezi z dostavo,
ki jih bo upravitelj po svojih možnostih upošteval
o
NAČIN PLAČILA, ki se
lahko izvede ob spletnem nakupu ali po povzetju
-
Preden uporabnik odda
naročilo (gumb Potrdite naročilo), prebere in se strinja s Pogoji poslovanja
ter to označi s klikom v polje »Prebral sem in se strinjam s Pogoji
poslovanja«;;
-
pred dokončnim
potrdilom naročila, se uporabniku izpiše specificiran račun naročenih izdelkov,
kjer je razvidna cena posameznega artikla, DDV in stroški dostave (v
kolikor se dostava opravi);
-
pred oddajo naročila
uporabnik pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi
naročilo;
-
po končanem naročilu se
uporabniku na registriran elektronski naslov pošlje potrdilo o
izvedenem naročilu. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na
spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za
nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''
Uporabnik odgovarja za podatke, dane v procesu
izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi
zaradi napačnega naslova. Ob dostavi se uporabniku tudi izroči račun za
opravljen nakup.
b. Uporabniški račun:
Registriran uporabnik lahko v rubriki "Moji
računi" spreminja osebne registracijske podatke ter spremlja podatke
opravljenih naročil ter drugih aktivnosti, ki mu jih portal omogoča.
c. Pregled dosedanjih nakupov
Registriran uporabnik lahko v okviru registracije spremlja zgodovino svojih
naročil v rubriki "Pregled zgodovine naročil". Tam lahko pregleda
datum naročila, datum dostave in vsebino naročila.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda
prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini Jemdomace.si. Vsakršna
koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem
roku, sicer je neveljavna. Uporaba kode za popust:
-
Izberite izdelke, ki jih
želite kupiti in jih dajte v košarico.
-
Na zaključku blagajne v
okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.
-
Za en nakup je možno
uveljaviti le eno kodo za popust.
-
Ko vpišete kodo za popust, se
vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane
znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Vrednostni boni Jemdomace.si
-
Vrednostni bon je darilna
kartica, ki ga spletna tržnica Jemdomace.si proti plačilu pošlje kupcu v
fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo
(unikatno serijsko številko), prodajalec (spletna tržnica Jemdomace.si) pa ga
je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne tržnice Jemdomace.si.
-
Vrednostni bon je moč kupiti
v spletni tržnici Jemdomace.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila
pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete
vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete
na info@jemdomace.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od
izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
-
Menjava vrednostnega bona za
gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je
vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati.
Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
- Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ''darilna kartica'' vpišite kodo darilne kartice in kliknite ''uporabi darilno kartico''. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
Plačilo in prevzem blaga
Plačilo naročenega blaga se lahko izvede med naslednjimi načini
plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico
ali Paypal plačilo. Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno
kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi. Ne glede na obliko
plačila, se uporabniku ob izročitvi blaga izroči račun za opravljen nakup.
Osebni prevzem izdelkov
Naročilo lahko uporabnik prevzame v prostorih
skladišča spletne tržnice Jemdomace.si na naslovu Kolodvorska ulica 1,
Slovenska Bistrica. Za takšno obliko prevzema se uporabnik odloči ob samem
spletnem naročanju, kjer način dostave (v tem primeru osebni prevzem) sam
določi. Na prevzemnem mestu je možno plačilo z gotovino ali s predhodnim
plačilom. Prevzem naročenega blaga je možen vsak petek od 9.30 do 15.00
ure ali po predhodnem dogovoru.
Dostava izdelkov na dom
Upravitelj spletne tržnice zagotavlja dostavo
naročenega blaga na naslov, ki ga uporabnik ob naročilu posreduje. Dostava se
izvrši na naslov registriranega uporabnika oziroma na drug željen naslov, ki ga
uporabnik ob samem naročilu lahko navede v rubriki "Naslov plačnika",
" Uporabil bi nov naslov". Ob tem mora uporabnik upoštevati
razpoložljivo področje dostave, določeno v splošnih pogojih. Tedenska dostava
in čas dostave sta določeni v splošnih pogojih.
Kot prevzemni čas se šteje trenutek, ko se izdelki oz.
naročeno blago izroči uporabniku na dogovorjenem prevzemnem mestu, s čimer
preide vsa odgovornost za izdelke na uporabnika. Ponudnik bo vse prevzemne
dokumente s podatki, ki vključujejo tudi račun, priložil izdelkom.
Dostava izdelkov poteka ob petkih, med 9.30 in 15.00.
Pošiljanje izdelkov po pošti
Za naročila z območij, kjer ni zagotovljene dostave z
lastno dostavno službo, in v kolikor gre za naročilo izdelkov, ki jih je mogoče
poslati po pošti (torej da se med transportom ne poškodujejo), se lahko po
predhodnem dogovoru kupca z upravljavcem spletne tržnice naročeno pošlje tudi
po pošti. V tem primeru stroške dostave krije kupec.
Ko upravitelj kupcu potrdi tovrsten način
dostave, kupec v 4. koraku potrditve naročila na blagajni (Način
dostave) izbere opcijo "Paket s pazljivejšim ravnanjem" glede na
maso, kolikor bo tehtala pošiljka. Dostavo opravi pooblaščena
dostavna služba. Strošek dostave se obračuna glede na maso paketa in ga
krije kupec, ne glede na znesek naročila. Pri pošiljanju po pošti je edino
možno plačilo po predhodnem nakazilu. Po prejetem plačilu s strani
uporabnika bo paket odpremljen na naslov uporabnika v roku 3 delovnih dni,
preko pooblaščene dostave službe.
Preklic naročil in reklamacija
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko svoje naročilo prekliče v roku 24 ur
po oddaji. Preklic se opravi na portalu spletne tržnice v rubriki "Skrb za
stranke". Uporabnik (tako registriran kot neregistriran) morata za
veljaven preklic v celoti izpolniti predložen obrazec in pod razlogi vračila
označiti "Preklic naročila". Upravitelj bo po prejemu zahtevka v
najkrajšem možnem času naročilo preklical in v primeru že opravljenega plačila,
uporabniku denar vrnil na njegov transakcijski račun.
V kolikor je naročilo izvedeno v roku manj kot 24 ur
pred obdelavo naročil (obdelava za petkovo dostavo se opravi do srede do
12.00), se upoštevajo preklici, ki dospejo najkasneje do 11. ure dopoldan
v sredo.
REKLAMACIJA
Reklamacija naročila je možna v primeru
obstoja reklamacijskih razlogov, ki se nanašajo na napake pri:
-
vrsti naročenih izdelkov;
-
poškodbi naročenih
izdelkov;
-
dostavi izdelkov.
Dostavljeno blago mora ustrezati naročilu in o
morebitnih napakah mora kupec nemudoma obvestiti dostavljavca. V kolikor
takojšen pregled naročila ni možen oziroma so napake naročila razvidne šele po
prevzemu, mora kupec o obstoju reklamacijskih razlogov upravitelja spletne
tržnice obvestiti v roku 24 ur po prevzemu naročila. Ta reklamacija se izvede
po enakem postopku kot zgoraj opisan preklic naročila z razliko pri označitvi
"Razlog vračila". Kasnejših reklamacij se ne upošteva. V primeru
reklamacije mora uporabnik upravitelju zagotoviti prevzem izdelkov, ki
omogočajo ugotovitev reklamacijskih razlogov.
Ob upravičeni reklamaciji lahko uporabnik
zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo blaga z novimi istovrstnimi izdelki, v
kolikor je to upoštevaje razpoložljivosti izdelkov možno. Vračilo denarja se
izvrši na posredovan transakcijski račun uporabnika. V primeru zamenjave
izdelkov, se ti vrnejo z dostavo, kot je bila izvršena. Vračilo
oziroma zamenjava blaga se izvrši v roku 8 dni od obvestila. Reklamacija in
preklic naročila se vedno nanaša na celotno naročilo in v njem vse zajete
izdelke.
Dostava
Naročila živil, oddana v spletni tržnici, dostavi
upravitelj na uporabnikov registriran naslov oziroma drug izbran naslov, ki ga
uporabnik navede ob naročilu. Dostava naročil se izvaja na območju občin
Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole (pri oddaji naročila se za to območje
označi opcija "Občine Slovenska Bistrica, Poljčane, Makole").
Dostava naročil poteka vsak petek. Dostava ob točno določenem času je možna izključno
po predhodnem dogovoru uporabnika.
Naročilo za dostavo v petek je potrebno oddati
najkasneje v sredo do 12.00 ure. V kolikor naročilo ni oddano v navedenem roku,
se naročilo dostavi naslednji termin, torej naslednji petek.
Cena dostave na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in
Makole znaša 2,00 EUR (znesek
naročila pod 50 EUR), razen če je s
promocijsko akcijo določeno drugače.
Pri naročilih v vrednosti nad 50,00 EUR je dostava na
območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole brezplačna.
Naročilo se uporabniku dostavi na registriranem
oziroma v postopku naročanja navedenem naslovu, ob zgoraj navedenem terminu
dostave. V primeru, ko uporabnika ni na dogovorjenem naslovu, dostavljavec
pokliče na telefonsko številko, ki jo je uporabnik navedel ob registraciji in
se uporabnika počaka na naslovu največ pet minut. Če prevzem naročila
kljub temu ni možen in je bila storitev predhodno plačana, se blago pusti na
primernem mestu naslova dostave. Upravitelj pri tem za morebitno poslabšanje,
uničenje ali krajo izdelkov ne odgovarja. V primeru plačila po povzetju in
nemožne izročitve po tem odstavku, se naročilo vrne upravitelju. Ob večkratni
neupravičeni odsotnosti uporabnika, si upravitelj pridržuje pravico njegovo
spletno naročanje blokirati.
Ne glede na navedeno, si upravitelj pridržuje
lastninsko pravico nad naročenimi izdelki, dokler ti niso v celoti plačani.
Razpoložljivost izdelkov
Zaradi narave izdelkov je razpoložljivost izdelkov
lahko omejena, tako ponudnik ne more vedno zagotoviti izdelkov po pogojih, ki
se ponujajo na spletni tržnici, pri čemer bo ponudba po najboljših zmožnostih
sproti ažurirana. V posameznih primerih se lahko zgodi, da ponudnik izdelka ne
more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Ponudnik se zavezuje, da
v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz.
zamenjavo naročila. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen
čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za
določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi
dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne
trgovine.
Pri naročenih količinah zelenjave lahko pride do
manjših odstopanj zaradi velikosti zelenjadnic. Če bo uporabnik pri prvi
dostavi prejel manj od naročene količine (npr. 1,9 kg namesto 2 kg), bo
upravitelj dal ustrezno več pri naslednjem naročilu (2,1 kg namesto 2
kg).
Upravitelj se bo trudil, da bo prišlo do čim manjšega
odstopanja od naročene količine.
Cene in plačevanje naročenega blaga
Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko
je bilo naročilo oddano. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisan
DDV. Cene so enake tako za naročanje po telefonu kot po spletu.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-
z gotovino ob prevzemu;
-
s plačilnim nalogom (po
ponudbi/predračunu);
-
s spletnim nakazilom na račun
ponudnika (po ponudbi / predračunu);
-
preko Paypal-a;
-
s kreditno kartico.
Ne glede na način plačila, se uporabniku ob izročitvi
naročila priloži račun za opravljen nakup in storitev dostave. Za plačilo
bančnih provizij ob spletnem plačilu kot tudi neposrednem plačilu na uradnih
plačilnih mestih skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ponudnik ne odgovarja.
Nakupna pogodba
Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med
uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu distributerja ter
na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem
jeziku.
Varnost
Upravitelj uporablja ustrezna tehnološka in
organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov,
naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko
odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge
lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo
zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Uporabnik je
prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla.
Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter
ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih
podatkov.
Odstop ponudnika od naročila
Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno)
odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi
v procesu obdelave naročila, če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca, če
naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do
očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bomo uporabnika o
morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski
pošti.
Ravnanje z blagom
V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in
izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro
higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano na najenostavnejši
način.
Piškotki
Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih
mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom
prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu.
Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja
uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
Zakaj so piškotki potrebni
Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje
uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije e-poslovanja ne
bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno
stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si
spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen
čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno.
Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje
sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami
posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več,
kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne
spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo
pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri
zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi
lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s
pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi
ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih
spletnih straneh.
Katere podatke vsebuje spletno mesto?
Podjetje |
Ime piškotka |
Namen |
Čas piškotka |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
PHPSESID |
Identifikacija uporabnikove seje |
Trajanje seje |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
language |
Nastavitev jezika |
30 dni |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
currency |
Nastavitev valute |
30 dni |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
CL_COOKIELAW |
Uporaba piškotkov |
365 dni |
ShareThis |
_stid, UID*,_uset |
Deli z drugimi |
Različno |
Facebook Connect |
- |
Facebook vtičnik |
- |
Google Analytics |
_ut* |
Statistika ogledov spletne strani |
Različno |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
acopendivids |
valuta EUR, jezik |
Trajanje seje |
RIC SLOVENSKA BISTRICA |
acgroupswithpersist |
nastavitev |
Trajanje seje |