Nastavitve piškotkov

Pogosta vprašanja

  1. Zakaj kupovati v spletni tržnici?
  • Ker ponudbo sestavljajo le kvalitetni, sveži, zdravi in okusni pridelki in izdelki.
  • Ker je poudarek na lokalno pridelani hrani, torej je njeno poreklo natančno znano.
  • Ker je nakup opravljen hitro, enostavno in varno kar iz vašega doma ali pisarne in
  • ker vam nakup lahko tudi dostavimo na dom.

 

  1. Kje lahko najdem ponudbo in cene izdelkov?

V vaš spletni brskalnik vtipkate naslov www.jemdomace.si in že ste na tržnici. Med obstoječo ponudbo, kjer so navedene tudi cene posameznih izdelkov, izberete željene artikle, jih dodate v košarico ter zaključite nakup.

  1. Kako lahko naročim izdelke?

Med dano ponudbo izberete artikle, ki jih želite in jih dodate v košarico s klikom na gumb »V košarico«. Med celotnim nakupom lahko s klikom na "Košarico" (desno zgoraj) spremljate izbrane izdelke vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite z gumbom »Odstrani«. Ko zaključite z izbiranjem artiklov, kliknite na gumb »Na blagajno«. Pred dokončno oddajo naročila določite še kraj in način dostave ter način plačila. Če imate kakšna vprašanja oziroma želje glede dostave in načina plačila, lahko to dopišete v opombe. Pred dokončnim potrdilom naročila se vam izpiše specifikacija celotnega naročila, nato sledi le še »Potrditev naročila« in naročilo je oddano.

  1. Kako vem, ali je naročilo uspešno oddano?

O statusu naročila vas bomo obveščali sproti po elektronski pošti. V primeru, da v 15-ih minutah po oddaji naročila ne prejmete elektronskega sporočila z naše strani, ali v primeru, če imate kakršnakoli vprašanja oziroma potrebujete pomoč v zvezi z naročilom, nas lahko kontaktirate preko klepeta v živo (zavihek na spodnji desni strani na www.jemdomace.si), s sporočilom na  info@jemdomace.si ali nas pokličete na 070 205 430.   

  1. Ali je omejeno število izdelkov, ki jih želim naročiti?

Število izdelkov ni omejeno, naročite lahko karkoli iz ponudbe in kolikor želite, seveda glede na razpoložljive količine posameznega izdelka.

  1. Kako in kdaj plačam naročeno?

Naročilo lahko poravnate po povzetju ali s predplačilom (v postopku naročila označite način plačila).

  1. Kdaj dobim naročeno?

Dostava naročenih izdelkov poteka vsak petek popoldan. V kolikor je izvedljivo, je dostava po predhodnem dogovoru možna tudi prej.

  1. Če oddam naročilo v četrtek zvečer, kdaj dobim naročeno?

Naročila se obdelajo vsak četrtek opoldne. Če naročite izdelke v četrtek popoldan oziroma zvečer, jih boste prejeli naslednji petek.

  1. Če oddam naročilo v petek, kdaj dobim naročeno?

Naročila se obdelajo vsak četrtek opoldne. Če naročite izdelke v petek, jih boste prejeli naslednji petek.

  1. Ali se moram pred nakupom registrirati na spletni strani kot registriran uporabnik?

Naročilo lahko opravite kot registriran uporabnik ali kot obiskovalec in se za kupovanje v spletni tržnici ni potrebno registrirati, vendar pa imate kot registriran uporabnik posamezne prednosti.

  1. Kaj pridobim z registracijo?

Kot registriran uporabnik vam ni potrebno pri vsakem posameznem naslednjem nakupu vpisovati vseh potrebnih podatkov (podatki o naročniku, podatki o kraju dostave ...), ker se le-ti shranijo. Prav tako boste lahko kot registriran uporabnik prejemali e-novice in si v svojem profilu vodili evidenco nakupov, saj se vam bodo tako vsi opravljeni nakupi shranili.

  1. Ali moram pri oddaji naročila vpisati e-mail in telefonsko številko?

V postopku oddaje naročila je potrebno vpisati vse podatke označene z zvezdico, tudi elektronski naslov in telefonsko številko. To pa predvsem zaradi tehnične izvedljivosti naročila in dostave, potrditve in pridobitve dodatnih informacij.

  1. Koliko stane dostava?

Dostava naročil je brezplačna za naročila nad 30,00 € na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole. Za naročila do 30,00 € je strošek dostave na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole 1,00 €. Na območju Maribora in Slovenskih Konjic je strošek dostave ne glede na vrednost naročila 4,00 €, na območju Celja pa ne glede na vrednost naročila 5,00 € - razen če je s promocijsko akcijo določeno drugače.

  1. Ali dostavljate le na območju občine Slovenska Bistrica?

Dostava naročil se izvaja na območju občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole (pri oddaji naročila se za to območje označi opcija "Občine Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole"), na območju Maribora (opcija "Maribor"), Slovenskih Konjic (opcija "Slovenske Konjice") ter Celja (opcija "Celje"). Dostava izven navedenega območja je potencialno možna po predhodnem dogovoru pred samo oddajo naročila. Uporabnik v tem primeru kontaktira upravitelja spletne tržnice na info@jemdomace.si ali na tel. št. 070-205-430.

  1. Od kod je vaša zelenjava in sadje?

Zelenjava in sadje sta v veliki večini produkt lokalnih pridelovalcev z območja občin Slovenska Bistrica, Poljčane, Makole in Oplotnica, vsi dobavitelji pa so tudi predstavljeni v rubriki »Z nami sodelujejo«. Lokalno pa ne pomeni le omenjeno območje, temveč tudi vseslovensko, saj se s tem projektom spodbuja možnost samooskrbe na območju celotne države in je izjemoma možna tudi dobava produktov iz širšega lokalnega območja.

  1. Lahko naročeno prevzamem tudi sam/a in kje?

Naročilo lahko prevzamete tudi sami (prid oddaji naročila označite osebni prevzem). Naročeno lahko prevzamete v Turistično informativnem centru (TIC), Trg Svobode 17, v Slovenski Bistrici in sicer na dan dostave, ob petkih med 14.00 in 15.30 uro ali po predhodnem dogovoru..

  1. Ali lahko prekličem naročilo, ko je le-to že oddano?

Naročilo lahko prekličete v 24-ih urah, vendar najkasneje do 8.00 ure v četrtek. Torej, če oddate naročilo v sredo popoldan in ga želite preklicati, morate to storiti najkasneje do 8.00 v četrtek.    

  1. Kako lahko prekličem naročilo?

Naročilo lahko prekličete preko obrazca, ki ga najdete pod rubriko »Skrb za stranke« in podrubriko »Vračila«. Na obrazcu izpolnite vsa polja označena z zvezdico in pod »Razlog vračila« obkljukajte »Preklic naročila«.

  1. Kako in v kolikšnem času lahko reklamiram naročeno?

Naročeno lahko reklamirate neposredno dostavljavcu ali v 24-ih urah preko spletnega obrazca, ki ga najdete na spletni strani www.jemdomace.si pod rubriko »Skrb za stranke« in podrubriko »Vračila«. Na obrazcu izpolnite vsa polja označena z zvezdico in pod »Razlog vračila« odkljukajte ustrezen razlog ter v polje »Izdelek je z napakami oz. drugo« opišite razlog reklamacije. 

  1. Je možno pošiljanje naročil po pošti?

V kolikor obstaja možnost pošiljanja po pošti (naročeni so izdelki, ki se med pošiljanjem ne poškodujejo), se kupec po predhodnem dogovoru z upraviteljem lahko odloči tudi za to možnost. V 4. koraku potrditve naročila na blagajni (Način dostave) kupec izbere opcijo "Paket s pazljivejšim ravnanjem" glede na maso, kolikor bo znašala pošiljka.  Dostavo vrši Pošta Slovenije. Strošek dostave se obračuna glede na maso paketa in ga krije kupec, ne glede na znesek naročila. Pri pošiljanju po pošti je edino možno plačilo po predhodnem nakazilu. Po prejemu nakazila (tj. skupni znesek naročila in stroška dostave), upravitelj kupcu odpošlje paket.

 

Zadnja osvežitev podatkov: 16. 01. 2017

paymethods

Za vsebino informacij je odgovoren Razvojno informacijski center Slovenska Bistrica.
Organ upravljanja Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2007-2013 je Ministrstvo za kmetijstvo in okolje.
Politika razvoja podeželja 2007-2013

© 2013 RIC Slovenska Bistrica     Izdelava spletnih strani Aliansa54